Friday, July 13, 2007

halow!

haloooo....=D musta naman mo? dugay nko wala nka post2x diri..hehehe..ni.uli man gud akong mga relatives so dili kaau ko kagamit sa computer kay cge ra mi ug dula2x playstation sa akong mga cousinz...anyway, it's good na ga post na ang uban...(well, c yeye rman pero okay na ghapon nah kaysa wala..hehehe..) so, wanna know if musta nko?? hehehe..as if naman ka abang2x ang aking life...(drama!) btaw woi..haha.,.as usual okay ra ghapon ko...pero the happenings lately are sum kindda not okay...but, i'm praying na soon ma okay na and ma heal na ang mga people na dapat mag heal para ma human na tanan...=,D

Weng wen back to Manila and now he,she, it is back napud diri CDO...we ate lunch with him last wednesday! ang bayot nag binayot nsad..hahahaha! nag lar2x sa XU ng pa ugat arun mka sight seeing sa mga KEKI's niya nga dugay2x na niya wa nkta! hahaha!! ng laway2x gyud siya..hahaha! naa na bya si adlay, dagohoy and ep2x diri PLUS si nie2x baby and jonjon jo(tonton go) niya so....you know...ng enjoy ang atong dakilang bayot!! hahahaha! *peace weng*

daghan nsad diay ko ug bloopers...gahapon ang pnka latest...hahaha! share lng ko sko embarassing moment gahapon...hahaha...its like this...na hurot na ang solution sko contact lens and so wala ko ng contacts..hehehe..sa dihang after my 7pm class ng adto ko sa unitass...i saw ton2x nga pagawas sa sbm then naa uban nga mga people tpus naa isa na murag si ed..ng ASSUME gyud lugar ko na siya si ed...ug mas na confident ko kay kakta man ko ni ton so i thot ng uban sila ni ed ni gawas sa ilang council...akong gi-kuhit ang guy na murag si ed...actually understatemnt ra ang kuhit...ako gyud siyang g hapak! stilaann..=D and so it's late na wen i realized na dili gyud diay siya si ed...na shock siya ug na shock sad ko....nka think gani sad ko na bcn dili pud 'to si ton akong nkta..hahahaha..@_@ may nalng ni gawas akong kauban sa unitass..hahahaha...ng nagdali2x kog sulod sa office..hahahaha..=D mao lagi ng dili mg contacts..hahaha..or mg glasses man lng..hahaha!

Showing na ang HP..mananaw ta mga cdo peepz beh..hehe...text2x lng gud mo ui...so mao rto..chika rko agen next time..ingatz guyz..*hugz*

__beki__

No comments: