Wednesday, August 02, 2006

Ed and Cuenca....after mag watch ug movie...

Anton: waahhh...ed...walay kwarta!
Ed: cge lng cuenca! pag ma CPA ko...imung lima ka anak akoy magpaskwela pati ilang mga yaya! (cge gyud! ma datu lng nah si ed!!)

Text conversation ni mel2x ug beki...

Beki: samuk ni among teacher sa english! mka ulit! sumo!
Meillie: nganu diay...g unsa ka sa imu teacher??
Beki: bsta! mka ulit xa! mura xag 1st yr......HIGH SCHOOL mutudlo...grrr....sumo au xa...
Meillie: relax lng becky...FIGHTING STAND! HAH!
Beki: waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!! Hawdja! FIGHTING STANCE uy!!! ahahahahaha!!

mao lagi na ron...

Kating, Beki, Cese, Weng and Mel2x...(naa pud diay si RAY..ka date ni "weng" btaw ui...ni cese..ehehe) nag lunch sa Greenwhich..

Cese: taas man si heart..
Mel2x: ana sila dili daw..pero sakto2x lng iya height and gwapa jud xa
Kating: ka height ra man tngali mi..
Beki: ayaw mo anang height bi...gaka hurt koh!! (as usual!)
Kating: k ra nah bek...
Beki: cge lng...ka height man pud nako si jolina...
Mel2x: nge!
Kating: hala! PUTOT baya daw na si jolina!
Mel2x, Cese, Weng and Ray: ahahahahahaahahah!!!!
Beki: piskot....
Kating: ay! aheheheh...joke lang bek...

(beki: kat, i thought you're my friend....if putot si jolina...putot pud lugar ko??!!!)

Erni and weng..phone conversation..dili ni ang exact words pero more or less...

Erni: oi weng! ako baya g story sa ako mga ka blockmates na g pikpikan ko nimu sa retreat
Weng: dawbi? unsa man ila ingon??
Erni: unsa daw nahitabo pagkatulog na ko...
Weng: imu unta gi ingnan nga g kamangan tika!!

(beki:huwaaaaatttt?!? blockmates:ha?! halaka ui! rexa: aguy! bottom line is? uwag)
reaction sa mga tao pag share ni erni sa ila ang story...


Hi guyz...this is beki...well...mao na ang mga bloopers nga ako na collect...daghan pa baya kalimut lng ko...ako sa i refresh ako mind...hehehhe..promise naa pa ni part 2! atleast karon gamay2x na lng akong bloopers...heheheh


No comments: