Saturday, May 05, 2007

7 more days to go!!

7 more days to go and outing nah!! weeeee!!! I really am praying and hoping na daghan mu-uban.. kung pede lang mamugus.. pugsun jud nako! hehe. :P ganina, nakita namo si Ms.A. Chika galore keow mi.. dugay jud mi nahuman ug tabi! haha. :P ayha rah mi ni undang na naka feel nami ug gutom.. :D haaaayyyzzz... kakamis keow si Ms.A. Karon, gaka letche2x nako sa stat kei dili ko kasabot sa among teacher. huhu. Maypa si Ms.A na lang among teacher... naahhh....

and ako nag gi change ang username sa atong site. Same lang japun... minus lang the "@yahoo.com" coz samuk. :D

naa mi dwi ni kating, gellie, and ako sa internet cafe sa akong cozin. haha. nakadala ko ug costumer... weee! :P

labay lang ko..... chienese!! naa naka CDO?? weeeee!! :D


_meily-

No comments: