Friday, November 17, 2006

For the first time in history nag absent ko sa skwelahan kay naa ko sakit. Sa highschool wala gyud koy absent2x and karon akong record kay na-break. huhuhu... lahi ra gyud ning wla kay buhaton bah and naa pa gyud kay sakit kay mag-tuloga lang ka. Pero ang naka-lain lang kay sakit kaayo akong ulo, init kaayo ko, naa koy sip-on and naa pa gyud koy ubo. Grabe akong suffering sa life. Last night pag-abot gyud nako sa balay kay natulog dayon ko diritso wala nko ka dinner kay dli na gyud kaya sa akong body ang mg lihok. Pero gi-pukaw man ko para mag kaon kay kailangan gyud daw nako mag kaon and yes nag-kaon ko pero murag dli nako ma-kaptan ang kutsara ug tinidor. Grabe cya na fever noh? Pero mao gyud na cya ang nahitabo..Basta.. Sakit gyud kaayo akong ulo..nag-inom ko bisag unsa nga tambal and lisod kaayo mag sleep. That's why gipa-absent nalang ko sa akong parents kay taas pa gyapon akong fever. Actually wala ko kabalo nganong daghan kaayo ko sakit karon. Karon galing pag-type nako ani sa computer kay ga sip-on ko. Naka-adto gyud ko sa site kay wala ko lain mabuhat sa balay. Bawal magka-sakit ngayon and lisod na. Gi-txt pa gyud ko sa akong blockmate na zero daw ko sa among oral recitation kay absent ko. Unfair kaayo. bantay lang na among teacher bah! hehe joke.. Basta take care of yourselves guys kay lagi ako nang gi-ingon...BAWAL MAGKA-SAKIT! You will miss out on a lot of things! Sige take care mo always..=)

----ed

No comments: