Monday, November 27, 2006

hello!
ebribadi...
naa ko karon sa balay kay alas dos pa akong klas...
gi-uli gyud ko para mag-lunch para maka-save sad koh..
oizt..naa naman diay ang mga players sa JIG dinhi sa school!
nag-play na ganina morning ang admu vs. addu na highschool..
yahay kaayo ang highschool kay wala silay class kay dadto mg stay ang mga players.
yahay kaayo!
sige lang...
yehey Xavier days nah!!
kadto lang lng wala kayo koy update sa akong life..
sad lang kaayo kay F ko sa 1st quiz namo sa accounting 3...sige lang...mamawi gyud ko!
uy...naa miy play sa DA karong dec.1,2 and 3 ...watch tah guys hah! ang title kay
"Ang Pinakamakisig sa Mga Nalunod sa Buong Daigdig"...hehe naa bya si Becky dinhi..actress cya!
si jerika ang stage manager..naa pod c gellie, ryan, melmel and cese...go!
cge dinhi lang ko taman...ayu2x mo dinha hah!
cge got to go...mg school pa ko!

-->>>ed 12.1

No comments: