Saturday, November 11, 2006


(from top to bottom: he's still hot =); i finally understand photoshop!; wall climbing)


magsinamok lang ko ron. hehe uyyy.. im alive.. after 48 years! wahehe

ang sched bitaw namo ron.. shet.. makabuang na jud nga level!!! pinakasayu namo kei 7:30am nya halos way break2.. ang pinakalate namo kei mahuman ug 8pm.. ig tth, 7:30am to 5:30pm nya one hour break ra. grabe keo among sched pero ig wed, wa mi klase as in walay bisan isa nga subject. weird keo sah? hehe nya ang mga teachers namo kei mga bigatiiin keo. mura bitawg a2a sa una na mga department chairs ang na assign sa a2a.. amo ron kei mga bigatin nga CIs na grabe ug mga ranko sa skul! scaryyyy keo cla. duha among majors ron unlike last sem nga waz jud mi majors.. naa na mi healthcare ug anatomy. ay o, pls pray for my soul nga maiwasan nko unta ang filipino namo nga class kay my gosh.. grabe ka pagbabasa ug pagsusulat. like halur, gusto ko mag-abroad level akong filipino.. pastilan. kill na jud ko ani! huhu pero infairnez ha.. ang mga tao dri bitaw.. naninggggg keo!! mas mura silag mga nerds kaysa na2 mga ogilvianz! wahaha

hmmn.. sa pay lain sa layp? ahm, mcdo japun ko for another sem.. my gulay, sunod cguro na2g kita, hastang tamboka na nako. wahaha lablyp? well, ahem. secret.. para bibo!!! wahehehe ang laag.. mao japun.. di na ma wa sa akong layp. hehehe sa text.. patay na akong fone nowadays. kalas keo kog load kung naa koy load so para di ko magkalas2, di nlng ko magpaload nya kung mag-unli pud ko.. bz pud ang mga tao or bz pud keo ko. so nvm. hehe ay o.. lingaw ra ba ang maging sino ka man teleserye thingy. kung di ka ganahan, ay nag palag nko. hehe

ay o.. last wednesday.. nadisgrasya na pud ko people.. for the 5th year in a row. as in ana ko kadimalas.. nifly2 ko.. like lupad over a table, 360, igo dayun bench.. samad dayun 3 inches sa likod. pero bisan nay dako nga samad, nagwall-climbing japun mi. haha and of course the following day, kami tanan nay body pains nya the day after, nagkasakit ko.. as in runny nose nahimog stuffy nose, nya nahimog sore throat. karon, wa napud ko kasabot unsa ni nga stage nga sakit. huhu

nidrink man gud kog tambal para sa akong sip-on busa murag di nuon ko katulgon bisan gusto nko mu2g. paksita gud ani oi. waz juy koy lingaw ron. pasenxai ko. hehe well anyways.. murag taas na ni xa. hehe salamat sa imong pagbasa sa aning way hinumdom nga post. congratz, nahuman nimo nig basa. hehe ahm, sa tanan mga ogilvianz.. imishu all!!! =) ayu2! gudnayt! ;)

- way lain taga cebu doc =)

No comments: