Thursday, July 20, 2006

haLu piPol...
miZ yA so much...
ei! b4 aNythin, ngBuy Qow gLobe n sim pRa itx
n jUd Qow s mGa gLobe dRa...
09272209403
ei, laz mondaY, nagwatch mi n Kashia
Pirates of the Carribean 2 s SM
wid our bloCkmates...
para dli ingnun nga closed doors mi...
para sad maglingawlingaw...
pagpauli n, part ways mi n Kashia,
so ako uban with the other pipol s jeep...
they started cracking jokes and stuff
pero maski funny sYa, I cant drive my self to really
laugh... nagpretend lng jud Qow... kaY deep inside
I wanted to cry.. nremembr naQ ang tyMs nGa mapUno nato
ang jeep and saBa kEow ta...
those tYms nGa u made me feel safe...
ang uBan man jud s amO kY naY viCes so
mahadLok Qow maDamay...
NiinGon p jud tong 1 perSon nGa,
'in-ani kung muJoin ka ani nGa gruPo'
so niSmile nLang Qow...
in my mind, 'WHAT?! like I would trade CABO for you...'
hehehe.. miZ lng jUd ta mOw...
Lonely jUd ang laYp kY n p juD otherS nGa
gRabeh mangStereotYpe...
hmmm... never mind n Lang... I have mY CABO famiLy man
to lift me, and be with me...
~oRange_gaL

3 comments:

Anonymous said...

Lagi gel, lisud mag.adjust to new surroundings (skul, friends, tanan)... adto gling me SM pud, nagflashback dayun tanan memories nato in SM (huhuhuhu). Mura me buang kai ga.walk ko unya ga.ngisi. Murag wla sa sarili( i was jst reminiscing the fun nd gud 'ol days) hehehe..mayo man tong CABO kai mga buotan!!! (eew) except for few, ehem ehem ehem. Hagdi lang, someday, somewhere, CABO will relive (the same spirit, the same vigor, the same as like b4). I hope dat wnt just be a wishful thinkin for me, but will be tinuod, ug ihatag pud ni Lord kto na panahon.. hope dili pud sa next life!!! maluoy pud ka Lord, kanang buhi pami,di pud nang tigulang nami (mubarog,mutindug arun mulavyug!!!) hehehehe, 'til next time..
Wenggits

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»