Sunday, June 17, 2007

..ang tigulang nga driber..*toinkz*

hehe...basin na shock mo sa title..hehe..well, ysterday man gud, sfter KKP ng txt si kat nga mang ambush sila kng weng..and so ni.apas nlng sad ko...sa dihang wala ko ksbot unsaun pg abot sa house nila weng nga grabe ka lasang...nag decide ko nga mg motorela nalng...I think 5 motorelas na akong na para wala jud musugot then dili nalng unta ko mu apas ug dayun but ni abot man ang isa ka motorela nga tiulang ang drver..i think mga 70 na ang edad adto nga person ai..hahaha! ana ko "nong, buntong gutter (spell check)?" ng nod dayun siya...pagsakay nko ni ana man kaha xa "kitkai dai? kitkai??" *toinkz*stilan! kay tgulang na lagi grabe na ka baga ang earwax..*charing!* "dili nong, buntong gutter...kanang lasangun btaw..sa camaman-an??" wala siya ng answer but iya gpa andar ang motorela so ng tuo ko nga ngkasinabot na mi.. pag abot karon sah camaman-an nga gym ni hunong mn xag kalit..ana ko "nong, sa unhan pa man kaayo ko..layo pa kaayo ni..ako lng i double ang bayad nong" ni andar nsad siya...after pila ka Kilometres...ni hunong nsad siya...sa intersection "mu liko ta dai?" "dili nong...dretso2x lang tah...katong guba btaw nga dalan.." and ni andar nsad ang motorela...actually, mao jud to akong nahinumduman...guba na dalan then bukid2x...mdjo layo2x pa amung na travel then wala pay guba nga dalan akong gkakta pero naa nay bukid so mdjo na kalma nko...ana ko sko self --yah...mao na gyud ning dalan ila weng--finally naa nami sa guba na dalan..ng bagutbot ang tigulang na drver...wa ko ksbot sa iyang gpang yaw2x kai grabe ka bumpy ang road...ng focus ko skong ilong nga masakitun..unyag mu burot ug samut akong polyps tungod sa abog..hehehe..mao na ni 'ron! mdjo ako na dayuun nkta ang taas na stairs nila weng so ana ko.."nong,diri nalng ta.." akong gbayad akong pamiliti ng bagutbot nsad siya! ana siya.."pasalamat ka dai naa ko..ug 10 ra ko gpa pliti nimu...50 gyud dapat..bukid nman d.i ni inyong lugar!" kung kblo lng ka nong...ako rang gabisitahan akong amigo nga bayot nga 6 mos na nko wa nkta..hehehe!! ana ko sko self ha..hehehe **peace weng**

anyhow, pg abot nko sa balay nila weng grabe na gyud akong shagit..."weng bayot!!!" "ayoooooooo!!! weng!!!" "wneg...naa nko ui!!!!!" "yooooooooohhhhhhhoooooooooo wengggg!!" wala juy nka dungo! ang mga basketball nga mga pipol grabe na gud ang kanchaw nko..pero kevcer! hehehe..hangtud sa na dung.gan ra jud tawun ko..and nka sulod ra jud kos blay ni weng...hahaha! ang shurikat...pagkakita nko niya ng tambon2 pa jud..mura sad gyud lugar naa koy mkta!! hahaha...nka sleeveless naman gud siya..hahaha..klaro kaayo ang barako nga muscles nah! and we had FUN gyud..picture here and picture there with kating.mel and gellie!

sooooooooo...mao 'to..hehehe,,i hope nalingaw mo..and confirmed.."the BAYOT is BACK..for GOOD!!" hahahahahah! i love you weng! *hugz* apil na gyud ka sa amung mga kabuang diri..yeah!



**beki**

No comments: