Tuesday, June 19, 2007

it's getting hot in here.

waaaaah! say connect sa title? HASTANG INITA ANG KALIBUTAN WOI! agguuuuyyyy... GLOBAL WARMING SHOULD BE GIVEN FULL ATENTION! haaayzzzz...


anyway, aguy! wenggita... you're making dramatize there ha. hmmm.. asus! hehe. metanoia. carry lageh na woi! kaya mo yan! we're here for you. char lang! hehe. bitaw woi, we support you all the way. any decisions that you desire. but please, kani lang jud ang akong hanyo nimo. tawon weng, ayaw biya pamiya lang ug kalit ha?? pananghid pud woi. i mean, tell us about your where abouts before mu larga kag somewhere ha?? that's all. para li sab mi ma worry. (char lang!haha)

tara. ging! welcome back. and that procastination thing? well, sala sa internet jud. apil bya pud ko. mapilit sa computer. ahak. waaah! dili mi gina require ug notes. haha. :D and hhmmmmm.. dili man maboring ang stat kung chada inyo teacher. sa akong case, pastilan! mapangamote jud tawon mi. mayna lang naka B pa diay ko! pasado! haha.

and oh! ganiha. nag return demonstration ko sa RLE! my gosh! kaulit kaayo.. memorized na keo nako pag ako lang isa, pero pag demo, there were lines na akong na forget! pero payts japun. Ga katawa lang ang CI sa ako. and he even asked me kung unsa nationality sa akong dad. like what?? haha. Basin siguro sa akong family name and tungod sa pag speak daw nako, slang. *eeeek! haha. :D* I got 51/60 that's B. memeng, hapit na ma A- (53)but ok lang japun. basta pasar.. mao na akong motto karon. dili nako magpressure much ako self kei lain and heavy ang feeling! ahaha. :D and balo mo unsa na pud akong na sudlan??? Ginoo! i don't know what happened to me and why I said yes but I accepted an offer for Stage manager for one of the plays in XU. like, xiet! @_@ wla ko ka-angal kei nahadlok ko.. and karon, ayha rah nako na realize na mas dakong kahadlok ang akong eventually i-face! waaaaaah! shet. help mee!!! ka work pa jud nako si sir Vitorillo. meee gosh! help! help! help! ako lang ka-worry kei basin mag conflict sa akong school. huhu. anyway, pray for mee soul. T_T

and oh! i would like to extend my greatest, deepest and sincerest gratitude to KATING, VICKY, CESE, GELLIE & ED for always being with me during lunch time. I know im sorta bugging you with me constantly asking for your company during lunch. Well, as you can see, I don't have "lunchmates." I know too, you are concern of my situation not having anyone to be with, but guys... I don't want you to get too annoyed of me or what. It's really fine to deny my request. I know and I feel murag "heavy" rah kaayo nga murag gaka pugos mo makig-dungan na lang ug lunch with me and you having to deny the request of your blockmates for you to dine with them... and for this, I want to say sorry. SORRY, SORRY, SORRY. But most of all, THANK YOU. I can manage myself though. I will find my way through the process.. :)

ingats mo always! post! post! post!

Reduce Your Trash. REcycle FOr CASH. RYT REFOcash! HELP SAVE THE WORLD FROM GLOBAL WARMING! please...

_butterflyprincess_

P.S. Chieney, naka reply ba ko sa imong friendster? if yes, reply ako pud! hehe. :P

No comments: